Έρημος

Πεθαίνοντας μες στη σιγαλιά
την ηρεμία του Σύμπαντος
την στασιμότητα του Γαλαξία
Το ένα χέρι τεντωμένο
το άλλο κάθετα
Χ,Ψ όταν εξελισσόμαστε

Σε ένα αμμόλοφο το προσκεφάλι
με τα μάτια δακρυσμένα
όχι δεν τελείωσε αυτό, έχω κ’ άλλα να δω.

Η ερημιά με δείχνει, με παρακαλά
μου δείχνει τι έχασα και τι μπορούσα
Τελείωσε πια αυτό, δεν έχω κάτι άλλο να δω.

Παράξενο να είσαι ΑρχέΓονος
όλα αυτά τα έχω δει ξανά
Απίστευτος ο καημός της λησμονιάς

Το όλο δε γεννά μόνο κινεί
Θαύματα……Δύση και Ανατολή
Τίποτα δεν τελείωσε πια, θα τα δω όλα ξανά

Τώρα που ονειρεύομαι το βάσανο γυρνά
Σάβανο βάζω πάνω μου για να μη κοιτώ
Τέλος…..κοιτώ

 

Σχολιάστε

