Ηθοποιός

Δεν έχω κάνει ηθοποιός αλλά θα σας πω εγώ τι είναι ηθοποιός…ή καλύτερα θα σας πω τι είναι ο υποκριτής  ναι ναι καλύτερα αυτό θα σας πω.

 

Αυτός που δεν είναι κοντά σου παρά μόνο όταν του μιλάς,
γιατί ξέρει πώς να σε κάνει να τον αγαπάς.
Αυτός που σ’ αγγίζει αλλά παράλληλα δεν..
είναι αυτός που όχι δεν ζει αλλά συκοφαντεί την ίδια τη ζωή.
Εκείνος που θα κρατήσει τα λόγια σου σαν ιερό και θα τα πετάξει στο κενό
Αυτός που θα σε λιώσει με λόγια που απλά ακούγονται ωραία
με πράξεις που δεν έχουν λησμονιά, στιγμή ή λαχτάρα
Αυτός που νομίζει ότι ρίχνει πάντα τη σωστή ζαριά και ας μην είναι πάντα ο αριθμός 10.
περιμένει το αύριο σαν απομεινάρι του σήμερα… δεν έχει βρει τίποτα.

 

Αγναντεύω τη σκιά του πόνου μου και προσπαθώ να αφουγκραστώ τι μου λέει αλλά το μόνο που πιάνω είναι άντεχε.
Αντοχή στη ζωή που θα φύγει νωρίς και δεν ξέρει που θα πάει
στις στιγμές που κάνουν να τρέχει πιο γρήγορα η καρδιά.
να λησμονάς και να πονάς για τα καλά,
νοσταλγία για το πώς θα βοηθήσω
όχι μόνο εμένα αλλά και τον υποκριτή της σκηνής,
περιμένω το αύριο σαν απομεινάρι του σήμερα… δεν έχω βρει τίποτα.

 

Υ.Γ Παλιό ποιηματάκι που είχα γράψει το 2009.

Σχολιάστε

