Η barbie και ο Κen-ken στην κοινωνία του θεάματος

exposicao-barbie-ken004_large

Αυτή τη περίοδο όπου και να κοιτάξεις γύρω σου υπάρχουν παντού όμορφες γυναίκες. Απλά περπατάς στο δρόμο,είσαι σε ένα βαγόνι τρένου,σε μπαρ θα δεις σίγουρα τουλάχιστον μια ωραία ύπαρξη.
– Και που πήγε πως βρέθηκα χθες βράδυ εγώ με αυτήν;!!
– Περίμενε μη βιάζεσαι.

Στη κοινωνία που ζούμε οι βιομηχανίες καλόπισης Γυναικών δεν θα κλείσουν ποτέ.Κομμωτήρια,νυχάδικα,ρουχάδικα,μαγαζιά με κρέμες, αρώματα κλπ, κλπ.Ας μην έχει να βγει καλά-καλά μια κοπέλα σε ένα από τα μαγαζιά ομορφιάς θα πάει. Γύρω της κυκλοφορούν γυναίκες που ενώ είναι κατά τη δικιά της θεωρία όχι τόσο όμορφες όσο εκείνη με τα καλλυντικά που έχουν βγει δείχνουν πιο όμορφες και αυτό δεν της αξίζει. Τι κάνει λοιπόν; Ρίχνεται και εκείνη στο χορό,να προλάβει την εξέλιξη των άλλων γυναικών. Πάει σόπινγκ, καλεί και τις φίλες της για να μην νοιώθει μόνη (ενοχές αλλιώς), βάζει την επικάλυψη ότι κάνει shopping-therapy (δεν βαριέται να κάνει κάτι τέτοιο αντίθετα ξεκουράζεται) και ψάχνει πως θα είναι μπροστά από τις άλλες.

Το στυλ είναι το πρώτο και το τελευταίο . Ψάχνει ασχέτου οικονομικού μπαντζετ ή χρημάτων που έχει πολλές φορές τι της ταιριάζει σύμφωνα με το κοινό, life style εκείνης και της παρέας που ακολουθεί. Μπορεί να είναι από το πιό hi class ή από τα πιό μικρά -χαριτωμένα μαγαζιά όμως το τι της ταιριάζει είναι σύμφωνα με εκείνη κάτι που θα την κάνει να είναι ένα βήμα μπροστά από τους άλλους. Η χρηματική αξία δεν παίζει σημαντικό ρόλο. Καλύτερα 1 και ωραίο παρά 5 του φαίνομαι σαν να πηγαίνω για δουλειά.

Αυτές οι κοπέλες είναι οι επονομαζόμενες Barbie. Φανταχτερές,ασχέτου ηλικίας, θαμώνες μαγαζιών όπου όλοι οι πελάτες προσπαθούν για τον ίδιο στόχο ( εξέλιξης μέσω των αντικειμένων ντε!),κορμοστασιά κοίτα με. Έχουν όλα τα καλά, όμως οι λεπτομέρειες ( που όπως είχε πει κάποιος κάνουν την τελειότητα) χάνονται και όχι μόνο τις καλύπτουν αλλά τις εξαφανίζουν.

Τόσο βαθιά έχει μπει η διαφήμιση στη ζωή των γυναικών που αν είναι εκτός, είναι δύσκολο να συμβαδίσουν με άλλες κοπέλες.
Το στυλ έχει γίνει η στιγμή του πραγματικού που όλοι για να υπάρχουν πρέπει να το έχουν.

Υπάρχουν και άλλες γυναίκες που ζουν εκτός της κοινωνίας του θεάματος. Καλύτερα να το πω, το βλέπουν με άλλη οπτική γωνία. Σε αυτό βοηθά το κοινωνικό περιβάλλον (άρα υπάρχουν και άλλες, οι φίλες της εκτός χορού) το οικογενειακό περιβάλλον στο οποίο μεγάλωσαν. Μπορεί να μην κάνουν τα ίδια με τις κοπέλες που είπαμε παραπάνω, με πονηριά όμως την οποία έχουν φουλ κάνουν το δικό τους στυλ, αγοράζουν και κινούνται.Σε μέρη που ακουμπάνε ίσα-ίσα το mood της εποχής αλλά όχι και να το αγκαλιάζουν.

δεν υπάρχει περίπτωση να δεις μια γυναίκα που να μην σου αρέσει έστω κάτι πάνω της

Αγόρια. Πολλά για τις γυναίκες. Ας πούμε και για τους άντρες λίγα πράγματα. Σαν κυνηγοί έχουν ένα λόγο παραπάνω έτσι κι αλλιώς να θέλουν να είναι άρτιοι ανάμεσα στο κόσμο,στέκια που περπατάν,συχνάζουν. Η μόδα χτυπάει πρώτα τα αγόρια. Θυμηθείτε τη μόδα Εmo ή τι μόδα hippi-hippo (ναι έχει γίνει μόδα πια οι τζίβες, χαλαρές μπλούζες με άκυρες στάμπες) ή τον κοστουμάτο. Οι άντρες μπορεί να μην έχουν μαγαζιά για καλοπισμό, τουλάχιστον κοινά αποδεκτά, πρέπει πολλές φορές να δουν τι υπάρχει σε unisex( άρωμα; – έ είσαι!) αλλά έχουν μερικά πράγματα που δεν μπορείς να τους πεις κουβέντα που τα κοιτάζουν. Ρούχα. Πως θα με δει η αραβωνιάρα και τι θα πει στις φίλες της; Το μαλλί πρέπει να είναι όπως μου έχει πει ότι μου πάει μια φίλη μου, τα ρούχα πρέπει να είναι σχετικά με τον χώρο στον οποίο βρίσκομαι. Α! να δείχνω πάντα σοβαρός. Η σοβαρότητα φαίνεται από τη τσάντα που έχω (ναι κι όμως),τι gadgets έχω και πως ασχολούμαι μαζί τους ( φιλοσοφικές, επιστημονικές αναζητήσεις κάνω με αυτά μόνο) έως πόσο ποτό πίνω. Η παρέα πρέπει να είναι στιλάτη, όλοι να ταιριάζουν μεταξύ τους, σχεδόν στα πάντα με μια μικρή βέβαια διαφορά ώστε να μη μπερδευτεί κανένας,καμία ποιος είναι ποιος. Πρέπει το κάθε άτομο ξεχωριστά να έχει στυλ αλλιώς πως θα πλησιάσει το άλλο φύλο, πως θα κινείται άνετα στους χώρους σύχνασης, πως θα μείνει στις μνήμες των άλλων.

Τόσο βαθιά έχει μπει η διαφήμιση στη ζωή των αντρών που αν είναι εκτός, είναι δύσκολο να συμβαδίσουν με άλλους άντρες.
Το στυλ έχει γίνει η στιγμή του πραγματικού που όλοι για να υπάρχουν πρέπει να το έχουν.

Υπάρχουν και άλλοι άντρες που ζουν εκτός της κοινωνίας του θεάματος. Καλύτερα να το πω, το βλέπουν με άλλη οπτική γωνία. Σε αυτό βοηθά το κοινωνικό περιβάλλον (άρα υπάρχουν και άλλοι, οι φίλοι του, εκτός χορού) το οικογενειακό περιβάλλον στο οποίο μεγάλωσαν. Μπορεί να μην κάνουν τα ίδια με τους άντρες που είπαμε παραπάνω, με πονηριά όμως κάνουν το δικό τους στυλ, αγοράζουν, κινούνται σε μέρη που ακουμπάνε ίσα-ίσα το mood της εποχής αλλά όχι και να το αγκαλιάζουν.

Το αποτέλεσμα είναι να λέμε ασάφειες ο ένας στον άλλον. Οι ειλικρινείς προθέσεις έχουν πάει περίπατο και τη θέση τους την έχει αντικαταστήσει η επιφάνεια. Στο χορό κάνεις φιγούρες δεν παρατηρείς.

Advertisements

4 thoughts on “Η barbie και ο Κen-ken στην κοινωνία του θεάματος

  1. Παλληκάρι μου, εσύ δεν είσαι κυνηγός… Είσαι εξολοθρευτής! Τι κέντημα είναι αυτό; Υπέροχο!

    Θα διάλεγα την τελευταία παράγραφο, αλλά θα αδικήσω όλο το υπόλοιπο ΥΠΕΡΟΧΟΤΑΤΟ κείμενο.

    Καλό βράδυ! 🙂 [και πάντα τέτοια!]

  2. «Δεν υπάρχουν διαφορετικά στύλ, ούτε υπήρχαν ποτέ. Το στύλ είναι έκφραση αστικού περιεχομένου και οι διάφορες παραλλαγές του είναι αυτό που αποκαλούμε γούστο.»

    Άσγκερ Γιόρν, 1941

    • Άρα παλαιούς αιώνες δεν υπήρχε η εμφάνιση;
      Το να προσελκύσει κάποιος το άλλο φίλο ( ή το ίδιο);;

      Το γούστο πάντως εκτός από ανταπόκριση γνώμης σε διαφορετικά στυλ είναι και για τα είδη τέχνης κλπ κλπ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s