Χρονικός Χορός με λίγο από Τοπική Τέχνη

Παρακολουθήστε ένα διάλογο μεταξύ του χ και του τ.
Μια χαρούμενη εξωτερική βόλτα, ένα εσωτερικό διάλογο, ένα τώρα χωρίς ισσοροπία και νόρμες. Μια συζήτηση για την δημιουργία ενός βιβλίου ή περιγραφή μια βόλτας προς το κέντρο μέσα μας.

41

Χ- Τιτάνα μου! Και που τα βρήκες όλα αυτά; και τα έγραψες; Το διαβάζω το κείμενο σου άνετα. (μπράβο του!)
Τ- Δεν είναι δύσκολο (υπαινιγμός), μία μέρα απλά ξεκίνησα και πήρα το δρόμο και πήγα,…. πήγαινα και πήγαινα κοντά στο κέντρο πήγαινα…. εκεί το βρήκα. Πρωτοτρύπον λέγεται.
(Τραβάω κουπί ε;!!! Ωραίος;!!)
Χ- Πως σου ήρθε η έμπνευση;
(θέλω και εγώ την ίδια γεύση παγωτό με σένα)
Τ- Απλά ρώτησα κάποιον που εργαζόταν εκεί για κάτι καλό εξ Ανατολής να το έχω υπ(την)όψιν μου και μου το πρότεινε. (πολύ νόημα λέμε)
Χ- Όμορφο, σκέφτεσαι να το κάνεις πράξη, να το συνεχίσεις ή απλά να μείνει στη θεωρία, σε κανά συρτάρι;
( Είναι καλός ή τεμπελάκος, αξίζει την προσοχή μου ή χάνω άδικα τον καιρό μου; Άντε να πει αρχίζω και κουράζομαι)
Τ- Δεν ξέρω ακόμα, είναι δύσκολο να είμαι ειλικρινής με τον εαυτό μου και να δώσω το πραγματικό χρόνο που θέλω σε κάτι (γκλουκ! το σάλιο στο λαιμό) που πραγματικά με ενδιαφέρει. Δεν μου φτάνει μάλλον μόνο αυτό, πρέπει να ξαναπάω! Κάτι ξέχασα. (καλώς τα χαμπάρια μου)
Χ- Στο ίδιο βιβλιοπωλείο; ( για βιβλία μιλάμε ε;)
Τ- Ναι στο ίδιο. (Για την έμπνευση από μέσα μου μιλάμε ε;) Στο ίδιο ή σε κάποιο κοντινό βέβαια, αν και δύσκολο με όλα αυτά που συμβαίνουν κάθε μέρα στο κέντρο μας θα πάω. Έχει όμως και την πλάκα του να πηγαίνω (άτσα κι άλλη οπτική γωνία), να παρατηρείς ανθρώπους-χαρακτήρες μέσα σε καθημερινές, σχεδόν ασυνείδητες στιγμές πως κινούνται. Φοβερό. Μοιάζουμε όλοι και όλοι είμαστε διαφορετικοί την ίδια ακριβώς στιγμή, σε όλες σχεδόν τις εκφάνσεις της ζωής μας. ( Όπα κόκκινο λαμπάκι, φιλοσοφία  και διανοούμενες λέξεις, όπα to much). Αξιοπρόσεκτό ε;
Χ- Θα συμφωνήσω! (δεν κατάλαβα τίποτα!), Πάντως όταν είσαι για να ξαναπάς κέντρο πρόσεξε, μπορεί να έχει απεργία και να είναι κλειστοί οι δρόμοι γύρω από το βιβλιοπωλείο που θες. ( η μπάλα στο γήπεδό μου επιτέλους)
Τ- Δεν βαριέσαι και κλειστοί να είναι οι δρόμοι γύρω από εκεί που θέλω να πάω κάτι θα βρω να κάνω, έξω από εκεί που είναι κλειστά. Αυτός είναι και ο λόγος  που για τέτοιες περιπτώσεις έχω μαζί μου πάντα εφόδια, αποφθέγματα και φράσεις που με επηρέασαν/ζουν. Έτσι και περνάω καλά και δεν βαριέμαι τη διαδρομή. ( ο δρόμος με ενδιαφέρει πιο πολύ, γιατί διαβάζω Καβάφη που μετράει)
Χ- Ωραίο να κουβαλάς μαζί σου βιβλία στις διαδρομές. Δεν περνάει και τσάμπα η απόσταση, κάνεις κάτι. ( εγώ προτιμώ να βλέπω έξω χωρίς  συγκέντρωση και να ξεκουράζομαι). Πρόσεξε όμως να δεις και κάνα άνθρωπο γύρω σου μη γίνεις το βιβλίο σου κα μόνο.
Τ- Κάπως έτσι. ( το χάσαμε το πλαίσιο μου φαίνεται)
Χ- Άντε καλή τύχη.(πρόσεξε μη σκοντάψεις ενώ διαβάζεις)
Τ- Άντε τα λέμε στη Δύση… Όταν γυρίσω θα έχει φτάσει σίγουρα το απόγευμα.
(Φτάσαμε ή έφυγααααα)

Σχολιάστε

