Ο Βίσνου δεν υπάρχει πια

Vishnus-Avatars

Δεν το είχα προγραμματίσει. Δεν ήταν μπορείς να πεις από τα πράγματα που είχα εισχωρήσει στην ρουτίνα μου. Εκείνη τη μέρα τουλάχιστον.
Όταν βρήκα το συγκεκριμένο μουσικό άλμπουμ σε μια γωνιά της βιβλιοθήκης μου, γεννήθηκε μέσα μου η ανάγκη να διαλογιστώ. Λέω ανάγκη και όχι επιθυμία λόγω του επιτακτικού ύφους που είχε η πρόθεση μου. Το έβαλα να παίζει. Μετά το πρώτο κομμάτι και αφού έφυγε η ένταση της τακτοποίησης του περιβάλλοντος γύρω μου, έκλεισα τα μάτια και αφέθηκα σε ότι αντιλαμβανόταν η ακοή μου. Μουσική από το cd, μουσική από έξω, φυσική μουσική, ήχοι πουλιών στο δειλινό.

Εκεί μνήμες, σκέψεις, χωρίς ροή και λογική, σειρά, ζωγραφίζονταν ανάμεσα στα βλέφαρα μου, χρώματα πολλά έπαιρναν τη μορφή εικόνων. Τις άφηνα, έρχονταν και έφευγαν  παίρνοντας μαζί τους  έγνοιες και φόβους, έως ότου έμεινε μόνο η σιωπή και ο ήχος του φλάουτου που έπαιζε απαλά από τα διπλανά ηχεία.

Δεν ξέρω πόσο μετά, μπορεί λίγο, μπορεί πολύ, το πόσο δεν έχει σημασία. Είδα για μια στιγμή, για ένα κλάσμα του δευτερολέπτου ένα πρόσωπο. Ένα γαλήνιο και αρχοντικό πρόσωπο, που δεν το είχα δει ποτέ μου στο χρώμα του γαλάζιου. Ο Σίβα σκέφτηκα σύμφωνα με αυτά που είχα γνώση τους, πριν όμως τελειώσω τη συνειδητοποίηση του τι είδα, μια σειρά από πληροφορίες άρχισαν να κατεβαίνουν στο κεφάλι μου. Συγκεκριμένες πληροφορίες, μνήμη λες και από κάποια συζήτηση που είχα κάνει με την εικόνα, το πρόσωπο που είχα δει.

Το όλο είναι άχρονο, περιέχει τα πάντα, αποτελείται από τα πάντα, είναι τα πάντα και είναι πάνω από τα μέρη του. Τα φαινόμενα και τα νοούμενα είναι εκγράσεις του όλου. Εγώ είμαι εσύ.
Όπως εσύ είσαι μια έκφραση του όλου έτσι είμαι και εγώ. Είμαστε το ίδιο το όλο που εκφράστηκε σε συγκεκριμένες χρονικές στιγμές με εμένα, τώρα με εσένα. (Με οποιονδήποτε άλλον υπάρχει, υπήρχε, θα υπάρξει)
Είμαστε προσωποποίηση της έκφρασης του όχι κάποιο διαφορετικό κομμάτι. Το ίδιο σε άλλη χρονική στιγμή και τόπο. Όπως εγώ δεν υπάρχω δεν υπάρχεις ούτε εσύ.
Νομίζεις ότι με είδες αλλά αυτό που είδες ήταν μόνο εσύ με διαφορετική εικόνα.

 

Υ.Γ Ο Βίσνου είναι μία από τις τρεις θεότητες ( Μπράχμα, Βίσνου, Σίβα) που αποτελούν την θεϊκή Τριάδα κατά την ινδουιστική θρησκεία.

 

 

 

One thought on “Ο Βίσνου δεν υπάρχει πια

Σχολιάστε

